Tips Dan Keseronokan Bermain Puzzle


Bismillah.
Alhamdulillah di atas kesempatan dan ruang masa yang ada untuk menaip entri di blog. Tajuk entri yang sebenarnya telah lama terpendam dan terendam untuk dikongsi bersama mommies di luar sana. Tentang puzzle? Ya, insha Allah umi ingin kongsikan sedikit pengalaman, tips dan keseronokan bermain jigsaw puzzle bersama Farisya BKCS. 
Objektif utama beli puzzle dulu sebab nak elakkan Farisya jadi leka dengan tablet. Masa awal-awal dulu belikan Farisya puzzle, stress juga umi dibuatnya. Bila main puzzle ni, cepat rasa tak sabarnya...
Teruskan >


Edisi: Mari Mewarna


Bismillah. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Umi dah gatal tangan. Gatal tangan nak melukis. Gatal tangan nak menulis blog. *Gatal tangan pun orang tua-tua cakap nak dapat duit banyak kan..kan..ameen..hehe. Hampir dua minggu sibuk dengan audit, angau untuk menjengah dan mencoret di blog!

Budak-budak suka mewarna kan? Pantang dapat pensel warna, main warna-mewarna memang seronok! Tapi yang tak seronoknya bila situasinya menjadi begini..

Farisya : Ommi..ommi..ommi..ommi..ommi (entah kenapa sekarang ni bila nak panggil, suka sebut banyak-banyak kali…bes je dengar)

Teruskan >