Birthday Video Dedicated To Ayah


Bismillah.

Ini video istimewa dari umi & Farisya untuk ayah sempena hari lahir. Tapi bukan tahun ni tau…tahun lepas…hehe. Dah lama, tapi tak sempat nak upload kat youtube untuk kenang-kenangan. Suprise memang suprise sebab umi pun tak sangka dapat siapkan dalam tempoh yang sekejap. Semua lukisan yang di buat untuk video ni pun disiapkan dalam tempoh kurang dua jam.

Alhamdulillah. Allah permudahkan. Memang tekad nak buat juga. Tidur lambat sebab nak edit dan tunjuk kat ayah. Tak sangka. Tak sangka. Tak sangka...

Teruskan >


Don’t Forget Allah


Bismillah.

Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. Salam Jumaat buat semua. Hari ini umi nak kongsikan dengan semua lagu yang sangat indah. Hari tu masa dalam kereta, dengar lagu ni kat ikimfm. Ayah bidadari kecil tanya umi lagu siapa ni…umi cakap tak pasti tapi lagu ni selalu juga dengar kat ikimfm akhir-akhir ini.

So….ini adalah dedikasi istimewa buat ayah bidadari kecil. Tajuk lagu ialah “Don’t Forget Allah” oleh Farid Sanullah. Nama pun dah sama ngan nama ayah bidadari kecil daa 🙂 hehe..kat opis pun, umi ulang-ulang dengar. Macam lagu motivasi pun ada...

Teruskan >